Fuck life fast ändå inte

Det är verkligen inte alls såhär jag känner just nu. För en gångs skull mår jag jävligt bra. Faktiskt. Men jag tror att det hjälper mina humörsvöngningar och depressionsvågor att titta på dystra bilder, titta på sorgliga filmer och redigera halvlåga foton. På det sättet håller jag mig i balans. Typ.
Annars då?
Snön föll för två dagar sen och ligger kvar. Det har snöat hela dagen och jag är glad trots att jag halkar runt på under-snön-isen. Det är liksom så det ska vara.
Dock saknar jag nästan mitt höstmörker; att gå upp vad som känns som mitt i natten och gå till skolan innan solen gått upp.
Men snö är mysigt det med, och julkänslorna som svallar upp är inget jag klagar på direkt-

För att vi var bäst

I helgen ska jag åka till Åsas stuga och för första gången på hur lång tid som helst ska jag fota. Sådeså.

Bat for lashes ba levererar i text-väg

Fan vad Bat for lashes är bra. Fan vad "Oh Laura"är bra. Så fint att jag dör...
 

Livet är bra

Jag har haft mycket att göra den senaste tiden och bara längtat efter att få sitta och redigera bilder, fota, rita, skriva och lyssna på musik.
Natur-linjen är ett helvete som jag hatar och älskar på samma gång. Något som jag har svårt att anpassa mig till är känslan av att aldrig räcka till, att oavsett hur mycket jag pluggar och hur mycket jag försöker aldrig nå hela vägen. Knappt halva. Men jag överlever, jag behöver inte vara bäst. Inte egentligen.
 

Hejfinlåt

Bara för att den påminner om barndom och sagor av någon anledning.
 
Fick högsta betyg för första gången i gymnasiet. Kult som satan. Annars då? Jag mår bra just nu, livet rullar på, palla må dåligt liksom. 
Jag har världens skrivlust men ingen ork, vill ritafotaredigerasjungaspelagitarr och allt sånt, samtidigt som jag är så sjukt motiverad att plugga av ingen anledning alls. Så det är väl det jag ska ta tag i nu!

Flyg som en fågel


Oh, Stockholm

Såhär ser Stockholm ut från min sida av vattnet. För just nu räknar jag Söder som "min sida". 
Annars då?
Längtar efter en ny telefon trots att jag kommer sakna  de halvgryniga fotona min HTC tar. Är allmänt asotaggad på att skriva, och eftersom att att det bara är jag som läser skiten (eller nej, såg att vi är två till woopwoop, även fast det inte spelar någon roll) så tänker jag sluta nu för kvällen i alla fall. Herrå.

Run away/runaway

Har ett par läxor på hög och ingen inspiration. Eller jo, inspiration finns det väl, det är snarare motivationen att lägga ner den på rätt saker som fattas. Så fuck it. Jålå. Och allt det där. För jag tänker sitta här och redigera foton. Sådeså.

Laura

Det är får fungera som ett sorts andrum där jag kan lufta tankar och lägga upp bilder.
 

I think it's called halloween

Vill skriva milslång inlägg, men jag orkar inte. Så jag fortsätter att lägga upp halvdana foton istället.