Du är sämst

Här får du ditt inlägg.


$

Nu är alla mina pengar borta. Men det känns bra, för - and I shit you not - jag ska till fucking PEACE AND LÖV! Gah. 
Längtar.
Mer bra saker: Johnossis nya platta är det bästa som hänt mig i musikväg sen jag upptäckte Bastille (skulle förövrigt kunna överge mina åsikter om att äktenskap suger och marry the bastard som sjunger) och "Little talks" spelades på radion i Åsas bil.
Good times.
Tillbaka till ämnet: Den är svinbra.
Dessutom är det snart påsklov och jag längtar sönder efter mommo o moffa. 
And that's it, lägger upp en gif från i somras bara för att. Vet att alla mina två läsare gillar't.

Bara för dig...

...du vet vem du är


Frädag

Nu är den här jävla veckan klar, känns asbra!
Ikväll ska jag träffa Spångahomiesarna, känns också asbra. Och i helgen tänker jag sola ute på trappan, även om det kanske ger frostskador i röven. Är det vår så är det.


Hej alla två personer som läser

Här är en bild på min frukost. Keso med päron och honung, grönt te och mackan med obvious pålägg. Asnajs.
För övrigt luktar hela världen upptinat hundbajs. Typ det enda dåliga med varmare väder.


Sitter och chillar medan livet rullar förbi

Vettefan vad som är grejen men jag är omotiverad på allt just nu. Melodifestivalen avgjordes och jag blev besviken på svenska folket. Jag har matteprov snart och jag fattar inte ett bajs. Det är typ det som händer i mitt liv at the moment.

Sho

Jag vet inte varför jag gillar den här låten så mycket, men jag gör det.
Upptäcke just att jag inte bloggat på snart två veckor. Woopsie. Bara för att jag har gjort så mycket annat på lovet.
Lol.
Har inte gjort ett skit, men det har varit underbart.