Beach 2013 förfaaaan

Okej jag tänker börja med att säga att detta inte har något att göra med min vikt eller fettmängd, så ignorera rubriken!
Jag vill bara bli lite nyttigare, och här kommer det förevigas! Jag ska fan lägga upp bilder på all bra mat jag gör (#wifeeeeey).
Sådeså.


HÄJ

Chillar lite i skolan. Det är torrt på fotofronten så jag kollar igenom lite gamla mappar istället. LOL (<- Bara för dig Hanna)

Bara allmänt bajs

Teen Idle - Marina and the Diamonds
Bara asbra.
Plus att det är så snygga killar i de flesta av musikvideorna.
Annars då?
Försov mig för första gången någonsin idag. På riktigt. 
Har också kommit hem klockan 6 på morgonen. Sämsta kvällen i mitt liv so far tror jag. Men lär väl komma ihåg den i alla fall.
Det var väl det. Livet rullar på och snart är det sportlov.

Glad jävla alla hjärtans dag

Min eftermiddag spenderades med Åsa och två ben and jerrys. Vem fan behöver pojkvänner. Pfft. Inte vi.


Whoppa egostyle

Har gjort ett case, sprungit ifrån en kille jag inte känner och bytt profilbild på fejjan. Mycket produktiv dag. Och träffat Åsa. 
Fick A på min påhittade träningsdagbok, vilket känns svinbra helt ärligt. Note to self: Att ljuga lönar sig.

Party hard

Dreeev.
Tagga alla hjärtans dag på torsdag. Och semmeldagen idag. Det är som att den är placerad ett par dagar innan alla hjärtans dag bara för att man ska kunna träna på att tröstäta. Lol. Måste sluta säga det.

Forever alone and workin' it

Alla hjärtans dag är överskattad. Fuck it liksom.

Bara allmänt swag sådär (drev asmycket, fulaste jag sett)


Update

Har fått nåt ryck och är helt inne på det här med träning just nu.
Det känns som att alla jag känner tränar för att bli smalare och få drömkroppen.
Jag är bara trött på att se mig själv gå ner i vikt och bli slappare.
Och drömkroppen är jag ännu lite osäker på hur den ser ut, jag har liksom aldrig riktigt brytt mig eftersom jag ändå varit smal.
Men palla träna för att bli snygg egentligen.
Låter hur jävla töntigt som helst men jag ska träna för att må bra (hej klyscha), sen blir man väl snygg någonstans på vägen kanske.
 
Första mål: Att kunna göra en chin(s) woopwoop inga armmuskler

London

Måndag. Matteprovet gick åt helvete, men en joggingtur senare med Beatles i lurarna (har en heeelt annan bild av dem nu, gillar't!) så känns det bra! 
Jag har bestämt mig för att bli vältränad igen, är trött på att börja flåsa så fort jag går upp för trappan. Så nu jävlar!

Lol

Hittade precis den här bilden i en gammal mapp på datorn. Fick testa Sannas löshår. Fyfan. Jag vill ha långt hår nunununu. Inte löshår (dessutom har dipdyen liksom sabbat det alternativet), utan riktigt, äkta långt hår. Är det för mycket begärt?