Bra dag

Idag har jag (förhoppningsvis) kirrat praktikplats.
Sen att det gick sämst på mattenationella och att mitt hår nästan blåste av vägdes upp av en 4 timmars rundvandring i stan och den ascoola hippibilen vi såg.


Max luktar bajs


Så jäfla rättm

 

Njuter av livet. Faaaaaast näj.

En gif från förra året. Saknar dipdyen som den var när den var typ vit och fräsch istället för pissgul.
Sista dagen på lovet. Det suger ju lite.
Och veckan börjar med simning. Fifaaaan. Panikletade efter en bikini som täcker det mesta (lyckades sådär) och fick ångest när jag provade den. 
När man står där halvnaken är det som att precis alla kroppskomplex bubblar upp och man inser att man serut som en man med en dåligt boobjob. Lovin' it. Dessutom är jag fortfarande helt röd i ansiktet efter solandet.

Jag och Maja ba myser på den kalmaritiska bryggan

Lol har inga läsare kvar. Well fuck you then. Kom hem från Kalmar i måndags och i tisdags flög duvan till Frankrike.
Jag har solat och chillat som en boss, men idag brände jag mig så jag ser ut som ett babianarsle i ansiktet som jag beskrev mitt ansikte för Hipsterhanna som åkt till England med 97an. 
Och igår var det fest hos en gammal klasskompis och jag höll på att somna hela tiden. Jag tror att min medelålderskris är påväg.