Jag och Maja ba myser på den kalmaritiska bryggan
2013-04-03 @ 19:44:24

Lol har inga läsare kvar. Well fuck you then. Kom hem från Kalmar i måndags och i tisdags flög duvan till Frankrike.
Jag har solat och chillat som en boss, men idag brände jag mig så jag ser ut som ett babianarsle i ansiktet som jag beskrev mitt ansikte för Hipsterhanna som åkt till England med 97an. 
Och igår var det fest hos en gammal klasskompis och jag höll på att somna hela tiden. Jag tror att min medelålderskris är påväg.
Kommentarer
Postat av: Liie

Vilken härlig bild, utstrålar verkligen glädje! Och ljuset var väldigt fint också.

Svar: Tackar :))
ebernlind.blogg.se

2013-04-04 @ 15:09:54
URL: http://liie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback