Långt inlägg om ingenting
2012-12-16 @ 20:02:36

Jag glömde helt att kommentera hel tredje-advent-grejen. Fett kul i alla fall.
Snart 1/6 av gymnasiet avklarad. Fatta. På riktigt. Kommer fortfarande ihåg första dagen och ibland får jag värsta deja vu-känslan i form av ångest som får mig att vilja kräkas.
Vad fan hade jag att vara nervös för egentligen?
Allt har ju ordnat upp sig och livet känns bara asbra trots att jag är dålig i skolan för första gången någonsin.
 
Har fått jullovsjobb också.
Catching.
Nej men pengarna är välkomna i min tomma plånbok, plus att det blir en liten flykt under ett par dagar från los släktings.
 
Men livet rullar på för första gången på länge, det är fan sånna här tider man ska minnas. But brace yourself, PMS is coming. Men just nu mår jag bra i alla fall, så jag ska fan inte klaga.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback