$
2013-03-25 @ 21:20:16

Nu är alla mina pengar borta. Men det känns bra, för - and I shit you not - jag ska till fucking PEACE AND LÖV! Gah. 
Längtar.
Mer bra saker: Johnossis nya platta är det bästa som hänt mig i musikväg sen jag upptäckte Bastille (skulle förövrigt kunna överge mina åsikter om att äktenskap suger och marry the bastard som sjunger) och "Little talks" spelades på radion i Åsas bil.
Good times.
Tillbaka till ämnet: Den är svinbra.
Dessutom är det snart påsklov och jag längtar sönder efter mommo o moffa. 
And that's it, lägger upp en gif från i somras bara för att. Vet att alla mina två läsare gillar't.
Kommentarer
Postat av: Bitch Tit

Du är motbjudande din wannabe tumblr sak.
Hoppa framför en buss, tack.
mvh
världen

Svar: http://2.bp.blogspot.com/-w7WBItj9rgA/UCv2vNYVuhI/AAAAAAAAAW0/U1yNrdmndV8/s1600/haters_gonna_hate3.jpg
ebernlind.blogg.se

2013-03-26 @ 11:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback