2013
2013-01-02 @ 21:48:59

Gott nytt år, god fortsättning och allt det där.
Nyår, som enligt mig är den mest överskattade dagen/kvällen på året (delad förstaplats med halloween och alla hjärtans dag) (jag misstänker att det senare är för att den gör det extremt tydligt att jag är ensam och patetisk), blev faktiskt över förväntan.
Kanske för att förväntningarna var så låga.
Hur som helt blev det bra, trots att min sprit försvann någonstans på vägen och att jag inte hade någon alldeles speciell att kyssa på tolvslaget.
Äh vafan, nästa år kanske.
Kul var det i alla fall, och ungefär 548983% bättre än förra året då delar av kvällen spenderades gråtande på toan med Åsa. 
Inga tårar den här nyårsaftonen i alla fall (för min del åtminståne), och nu jävlar ska jag ha ett svinbra år. Det är mitt nyårslöfte.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback